dijous, 3 de juliol del 2008

DIA 4. FLAM.

Aquest és un dels dies més esperats del viatge, avui comença la part turísticament més interessant del viatge: ferry que ens durà en unes 5 hores a Flam. Per tant, els veritables fiords ens esperen.
ens acomiadem de Bergen

Malauradament, ni el temps ni el meu organisme acompanyen. Per una part, plou durant gairebé tot el viatge (ens perdem la possibilitat de fer grans fotos). Per altra banda, la meva aversió a agafar qualsevol transport marítim apareix de nou: em marejo i no puc disfrutar gaire del viatge. A sobre, quan surto a fora del ferry per fer alguna foto, fa un vent increïble i la meva preciada gorra que m'ha acompanyat a més d'un viatge em vola i es perd entre les aigües del mar noruec. Adéu a un símbol.
aquesta serà la nova gorra que duré a partir d'ara... snif

una de les poques fotos interessants durant el trajecte de ferry

Arribem al nostre destí, no he potat i al final no s'ha fet tan llarg el trajecte, però és una llàstima haver pagat un pastón, no haver pogut fer fotos gaire maques i, a sobre, estar marejat. Tot el mal rollo marxa quan arribem al pròxim allotjament. Es tracta d'un càmping, passarem dues nits a una mena de bungalows a un preu molt bo i en una zona immillorable. L'únic que no m'agrada del càmping és que hagis de pagar per tindre aigua calenta quan et dutxes (10 NOK, 1'2 euros), et dóna 5 minuts comptats.



Al vespre anem a un pub que és prop del càmping i em claven 6'5 eur per una birra de 330 ml. En aquest pub parlem una mica amb una parella força gran que han dut el gos també. Tot en un ambient molt casolà, comprovem un cop més una dels aspectes que més recordaré de tot el viatge: l'amabilitat dels noruecs, de qui no en tinc cap queixa. Això sí, tinc clar que són molt simpàtics perquè ens movem en un ambient bàsicament rural, segurament els noruecs a Oslo deuen ser lleugerament diferents, cosa que comprovaré en un parell de dies.


no us podeu ni imaginar que bo que era aquest salmó.

el pub de Flam